Klantenservice
Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via Whatsapp!
Een plant is een levend product en daarom is het niet mogelijk dit product zomaar retour te sturen. De plant moet goed worden behandeld zodat deze mooi en gezond blijft. Wil je toch een product retour sturen? Neem dan eerst contact met ons op.
Stuur ons dan een bericht via Whatsapp met foto’s. Dan kunnen we het direct in behandeling nemen en een passende oplossing zoeken.
De bezorging vind vaak binnen 1 tot 5 werkdagen plaatst. Via de track&trace welke wordt gecommuniceerd via e-mail kunt u nauwkeurig zien wanneer de bestelling bij u aan komt. De producten worden met de hand uitgekozen en ingepakt, dit zorgt ervoor dat de levertijd iets langer is, maar het product in goede kwaliteit bij u aankomt.
Dit hangt ervan af waar de order zich in het proces bevind. Het kan zijn dat de order al ingepakt is door de kwekerij en daardoor kan de order soms niet meer worden geannuleerd.
Is het niet helemaal naar wens?
Neem dan contact met ons op en dan kijken we graag met je mee. Retourneer nooit zomaar een product zonder hiervoor eerst een aanvraag te doen. Dit kan via Whatsapp of via e-mail.
Whatsapp contact
+31 (0) 6 307 62 155
Nummer is alleen voor whatsapp
E-mail contact
info@plantenboetiek.nl
We proberen altijd binnen 1 werkdag te reageren
Registratie
KvK: 32133060
BTW: NL001124263B67
Onder vermelding van eWinkels.nl
Plantenboetiek.nl
Speldenmakerstraat 12
8043 CG Zwolle
Geen bezoekadres